سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 30279 | بازدیدهای امروز: 0| بازدیدهای دیروز: 7
یا زهرا(س)

-----
Reba.ir
---
بسیج در واقع مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت است. از بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان 5/9/76
لوگوی وبلاگ
مطالب قبلی
لینک های دوستان
صفحات اختصاصی
اشتراک
 

 

هیچ داری از دل مهدی خبر؟

گریه های هر شبش را تا سحر؟

او که ارباب تمام عالم است

من بمیرمُ سر به زانوی غم است

شیعیان! مهدی غریب و بی کس است

جان مولیُ معصیت دیگر بس است

شیعیان!بس نیست غفلت هایمان؟

غربت و تنهایی مولایمان؟

ما عبید و عبد دنیا گشته ایم

غافل از مهدی زهرا گشته ایم

من که دارم ادعای شیعگی پاسخی دارم به جز شرمندگی؟

اللهم عجل لولیک الفرج




نویسنده: ---(جمعه 91/10/29 :: ساعت 8:21 صبح)

لیست کل یادداشت های این وبلاگ