سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 30320 | بازدیدهای امروز: 0| بازدیدهای دیروز: 5
یا زهرا(س)

-----
Reba.ir
---
بسیج در واقع مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت است. از بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان 5/9/76
لوگوی وبلاگ
مطالب قبلی
لینک های دوستان
صفحات اختصاصی
اشتراک
 

 

 

آیت الله فاضل لنکرانی در پاسخ به سئوالی درباره دستخط منسوب به امام زمان علیه السلام اینگونه دستخط ها را مجعول اعلام نموده و چنین اقداماتی را با اهداف مادی و یا از روی جهالت دانستند.

به نوشته «جمهوری اسلامی»، متن دستخط منسوب به امام زمان علیه السلام و متن سوال و جواب از نظر خوانندگان گرامی می‌گذرد؛ با این توضیح که متاسفانه افراد شیاد در سال‌های اخیر با سوءاستفاده از علاقمندی مردم به دین و البته به دلیل ناآگاهی‌هایی که در زمینه مذهبی وجود دارد، با توسل به این قبیل اقدامات لطمات سنگینی به دین زده اند. تاسف بیشتر اینکه نه تنها در برابر این سوءاستفاده‌ها اقدام موثری برای بالا بردن سطح آگاهی مردم و کوتاه کردن دست شیادان و سوداگران به عمل نمی‌آید، بلکه بعضی رسانه‌ها نیز به صورت غیرمستقیم و البته بدون آنکه بخواهند به این معضل بزرگ دامن می‌زنند.

متن دستخط منسوب به امام زمان علیه السلام
اناالمهدی المنتظر اقمت الصلوه فی مسجدکم و اکلت ما اکلتم و دعوت لکم فادعوالی بالفرج (من مهدی منتظر در مسجد شما نماز اقامه کردم و از غذای شما خوردم و برای شما دعا کردم پس شما برای فرج من دعا کنید).

متن سوال
بسم الله الرحمن الرحیم ـ محضر مرجع شیعه حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی دامت برکاته .
بعدالتحیه والسلام و با آرزوی صحت و توفیق روزافزون برای حضرتعالی به عرض می رساند : اخیرا دست نوشته ای به عنوان نامه ای که توسط حضرت حجه بن الحسن امام زمان ارواحنافداه نوشته شده از سوی جریانی خاص منتشر و در برخی کتب و مجلات و سررسیدهای مرتبط با آن جریان درباره اش تبلیغات و قلمفرسائی شده است . مردم هم بعضی آنرا نامه صادره از معصوم (ع ) تلقی کرده گروهی مرددند. طبق فرمایش منقول از خود آنحضرت : اماالحوادث الواقعه فارجعوا فیها الی روات حدیثنا فانهم حجتی علیکم و انا حجه الله از حضرتعالی استفسار می شود آیا واقعا این دست نوشته قابل انتساب به معصوم صلوات الله و سلامه علیه هست یا نیست. بینوا توجروا. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته .



متن پاسخ
بسمه تعالی ـ دست نویس مقابل مجعول و برای رسیدن به اهداف مادی و اغراض دنیوی و یا از روی جهالت جعل شده و نظایر آن در این زمان فراوان است. محمد فاصل 2 رمضان 1427




نویسنده: ---(یکشنبه 91/7/30 :: ساعت 10:2 صبح)

لیست کل یادداشت های این وبلاگ